Abstrakt
Każda z uczelni w Polsce korzysta z rozwiązań technologicznych pozwalających na organizowanie i wspomaganie nauczania przez Internet. Są to tzw. platformy edukacyjne. Podstawowe zadanie tych rozwiązań, będących czasami zaawansowanymi systemami, polega na gromadzeniu materiałów dydaktycznych, ich organizowaniu i udostępnianiu odbiorcom przez Internet. Spopularyzowanie swojej marki w Internecie to jedno, ale zapewnienie sobie dobrej pozycji na rynku to zupełnie inna sprawa. Prowadzenie działalności w branży edukacyjnej wymaga uwiarygodnienia siebie jako profesjonalisty w danej dziedzinie oraz świetnego nauczyciela, który potrafi przekazać najnowszą wiedzę oraz zachęcić swoich studentów do podnoszenia kompetencji. Tylko kompleksowe systemy zarządzania wiedzą dają możliwość oceny umiejętności w zakresie różnych bloków tematycznych, kontroli postępów, budowania inteligentnego systemu wsparcia i weryfikacji. Tylko dobrze przemyślane i funkcjonalne rozwiązania edukacyjne pomagają w budowaniu marki uczelni i zachęcaniu przyszłych studentów do nauki – a dzięki Internetowi dzieje się to nie tylko w kraju, ale i za granicą. Przecież wiadomo, że dobra pozycja uczelni opiera się na wiedzy, umiejętnościach i profesjonalizmie pracowników otwartych na świat i nowe możliwości, jakie stwarza technologia.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 39 - 42,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 246 razy