Abstrakt
Dla pojazdu z elektrycznym niezależnym napędem kół, przedstawiono propozycję hierarchicznej struktury sprzętowej, z jednostką centralną koordynującą sterowanie poszczególnymi silnikami przez sterowniki podporządkowane, realizujące regulację momentu silnika w trybie rozruchu i hamowania. Zaproponowano algorytmy sterowania silnikiem synchronicznym z magnesami trwałymi, a także protokół komunikacji między sterownikami. Przedstawiono strukturę stanowiska badawczego oraz wstępne wyniki badań symulacyjnych i laboratoryjnych układu.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Conference Proceedings. 6th International Conference Modern Electric Traction in Integrated XXIst Century Europe MET'2003. Poland, Warsaw, September 25-27, 2003. Materiały konferencyjne. VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku. Warszawa, 25-27 września 2003 strony 199 - 204
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Czucha J., Kamonciak A., Karwowski K., Mizan M.: PM Motor Controller for an Electric Vehicle with Separate Wheel Drives// Conference Proceedings. 6th International Conference Modern Electric Traction in Integrated XXIst Century Europe MET'2003. Poland, Warsaw, September 25-27, 2003. Materiały konferencyjne. VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku. Warszawa, 25-27 września 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.199-204
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy