Abstrakt
W rozdziale drugim podręcznika przedstawiono podziały i klasyfikacje usłg. Tematykę tę omówiono w czterech następujących podrozdziałach: przegląd podziałów i klasyfikacji usług, rodzaje działalności usługowej według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), klasyfikacja usług według Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU), zastosowanie PKWiU i PKD w działalności marketingowej przedsiębiorstw usługowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing usług : wybrane aspekty strony 34 - 60
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Podziały i klasyfikacje usług// Marketing usług : wybrane aspekty/ ed. pod red. Józefa Perenca ; [ aut. rozdziałów Marianna Daszkowska et al.] ; Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005, s.34-60
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 312 razy