Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.

Abstrakt

W pracy przedstawiono krótką charakterystykę przedsiębiorstw handlowych definicje i przykładowe podziały. Szczególną uwagę poświecono przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz ich roli we współczesnej gospodarce.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Problemy zarządzania. strony 49 - 58
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Miłoszewska-Podrażka E.: Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.// Problemy zarządzania./ ed. A.Tubielewicz. Gdańsk: : Kat. Zarz. i Tech. Inform. Wydz.Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2003, s.49-58
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 10 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi