Abstrakt
W artykule przedstawiono pojęcie wartości, coraz szerzej funkcjonujące zarówno w literaturze, jak i praktyce. Pokazano różne podejścia i nurty badań zajmujące się wartością. Skupiono się jednak na wartości jako na pojęciu będącym podstawą budowania relacji rynkowych. Przedstawiono model zarządzania wartością relacji, a także zwrócono uwagę na szczególne znaczenie współtworzenia wartości.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 9 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
nr Zesz. 17,
strony 107 - 114,
ISSN: 1234-3706 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Zesz. 17., nr. Nr 2 (2010), s.107-114
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 94 razy