Abstrakt
Instytucje edukacji wyższej zobowiązane są do prowadzenia działalności badawczej. Celem tego artykułu jest zbadanie efektywności badań wydziału oraz zależności między wyjściami z badań i różnymi miernikami wejść. Wykorzystując dane z 12 jednostek organizacyjnych wybranego wydziału zbudowano model wykorzystując metodę DEA. Wyniki analizy zostały wykorzystane do sformułowania wskazówek dla władz wydziału, które mogą wspomagać proces zarządzania wydziałem.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 41 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Zarządzania
nr 7,
strony 113 - 129,
ISSN: 1644-9584 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Szuwarzyński A.: Pomiar efektywności działalności badawczej jednostek organizacyjnych wydziału// Problemy Zarządzania. -Vol. 7., nr. Nr 4=26 (2009), s.113-129
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy