Abstrakt
Celem artykułu jest przybliżenie istoty pojęcia kapitału marek własnych, zaprezentowanie potencjalnych implikacji praktycznych i przedstawienie kierunków dalszych badań w tym zakresie.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 29 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia
nr 49 (XLIX),
strony 81 - 88,
ISSN: 0459-9586 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Łukasik P., Schivinski B.: Pomiar kapitału marek własnych detalistów// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. -Vol. 49 (XLIX)., iss. 1 (2015), s.81-88
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz
2023