Pomiar kapitału marek własnych detalistów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Pomiar kapitału marek własnych detalistów

Abstrakt

Celem artykułu jest przybliżenie istoty pojęcia kapitału marek własnych, zaprezentowanie potencjalnych implikacji praktycznych i przedstawienie kierunków dalszych badań w tym zakresie.

Autorzy (2)

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia nr 49 (XLIX), strony 81 - 88,
ISSN: 0459-9586
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Łukasik P., Schivinski B.: Pomiar kapitału marek własnych detalistów// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. -Vol. 49 (XLIX)., nr. 1 (2015), s.81-88
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 17 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi