Ponowoczesność i reklama : podstawowe problemy filozofii reklamy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ponowoczesność i reklama : podstawowe problemy filozofii reklamy

Abstrakt

Tekst omawia reklamę jako jedno z podstawowych zjawisk wyznaczających charakter ponowoczesności, w której człowiek przestaje być racjonalnym samoświadomym podmiotem ale staje się kierującą bardziej emocjami niż rozumem niezsyntetyzowaną wielością egologicznych porządków. W tym kontekście omówione sa podstawowe zagadnienia antropologii i semiotyki reklamy.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Lisak A.: Ponowoczesność i reklama : podstawowe problemy filozofii reklamy // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 14 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi