Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing

Abstrakt

The purpose of this article is to present the tools of promotion that can be used by local government units in the developing and implementing of marketing strategies. The article evaluates a set of four basic tools of promotion comprising advertising, public relations and publicity, sales promotion and personal selling. This group was supplemented by direct marketing, presented from the point of view of communication via the Internet.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing strony 631 - 642,
ISSN: 2081-3430
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Sekuła A.: Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2013), s.631-642
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 92 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi