POSTAWY POKOLENIA Y WOBEC WIRTUALNEJ PRACY ZESPOŁOWEJ - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

POSTAWY POKOLENIA Y WOBEC WIRTUALNEJ PRACY ZESPOŁOWEJ

Abstrakt

Artykuł koncentruje się na różnorodności i wirtualizacji pracy zespołowej, która coraz częściej dotyczy współczesnych zespołów projektowych. Przedstawiono hybrydową specyfikę pokolenia Y, które z jednej strony charakteryzuje zainteresowane pracą w zespole, nastawienie kolaboracyjne, z drugiej zaś postawy indywidualistyczne i koncentracja na własnych potrzebach. Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych na przedstawicielach polskiego pokolenia Y, które dotyczą preferencji wobec pracy w tradycyjnych versus wirtualnych zespołach zadaniowych. Badanie zrealizowano na grupie studentów z trójmiejskich uczelni. Celem badań była odpowiedź na pytanie, czy współpraca w wirtualnym zespole (która wydaje się być spójna z charakterystyką i potrzebami pokolenia Y) rzeczywiście jest naturalnym wyborem Y-ów. Wyniki badań potwierdzają, że konieczne jest przygotowanie młodych Polaków do współpracy w wielokulturowym, zdigitalizowanym środowisku pracy.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU strony 195 - 204,
ISSN: 1899-3192
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Krawczyk-Bryłka B.: POSTAWY POKOLENIA Y WOBEC WIRTUALNEJ PRACY ZESPOŁOWEJ// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 430 (2016), s.195-204
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15611/pn.2016.430.18
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 147 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi