Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google w kontekście walki z Web-Spamem - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google w kontekście walki z Web-Spamem

Abstrakt

Praca prezentuje wybrane aktualizacje algorytmu Google Search, odpowiedzialnego za przyznawanie rankingu stronom internetowym w wynikach wyszukiwania, wpływ rzeczonych aktualizacji na sam proces pozycjonowania witryn w wyszukiwarkach, a także prognozę dotyczącą dalszych aktualizacji.

 

Podjęty został również aspekt działań Google mających na celu wyrzucenie z indeksu wyszukiwania nisko-jakościowych witryn, ukazany przez pryzmat potencjalnych oszczędności kosztów.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 79 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
Publikacja monograficzna
Rok wydania:
2014
Bibliografia: test
  1. Pingwin, odnajdujący tzw. nienaturalne linki, czyli takie, które zostały kupione lub zdobyte w inny sposób, w celu manipulacji wyników wyszukiwania. Dzięki tej zmianie
  2. B. Schwartz, Penguin 4, With Penguin 2.0 Generation Spam-Fighting, Is Now Live, http://searchengineland.com/penguin-4-with-penguin-2-0-generation-spam-fighting-is-now-live-160544, [2014.02.20].
  3. M. Cutts, Penguin 2.0 rolled out today, http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  4. B. Schwartz, Google Payday Loan Algorithm: Google Search Algorithm Update To Target Spammy Queries, http://searchengineland.com/google-pay-day-loan-algorithm-google-search-algorithm-update-to-target-spammy- queries-162941, [2014.02.20].
  5. B. Schwartz, Google: The Spammy Queries To Get Less Spammy, http://www.seroundtable.com/google-less- spam-16792.html, [2014.02.20].
  6. B. Schwartz, Google Payday Loan Algorithm: Google Search Algorithm Update To Target Spammy Queries, http://searchengineland.com/google-pay-day-loan-algorithm-google-search-algorithm-update-to-target-spammy- queries-162941, [2014.02.20].
  7. M. Cutts, Is there a version of Google that excludes backlinks as a ranking factor?, http://www.youtube.com/watch?v=NCY30WhI2og, [2014.02.22].
  8. Zmiana ta powoduje całkowity zwrot w optymalizowaniu stron internetowych, w szczególności treści. otwiera się w nowej karcie
  9. Do niedawna, by znaleźć swoją stronę na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania należało optymalizować stronę, tak by fraza, na którą chcemy pokazywać serwis występowała w krytycznych miejscach strony, jak adres URL, nagłówek, czy odpowiednio odmieniona w treści.
  10. Wprowadzenie "Kolibra" to duży krok w stronę wyszukiwania kontekstowego.
  11. Danny Sullivan istotę tej zmiany podsumowuje w następujący sposób: " "Gdzie najbliżej mojego domu mogę kupić iPhone 5s?" -tradycyjne wyszukiwanie skupiało się bardziej na odnajdowaniu dopasowań do słów -znajdowaniu stron, które zawierały na przykład "kup" i "iPhone 5s".
  12. Koliber bardziej skupia się na znaczeniu kryjącym się za tymi słowami. Może lepiej rozumieć rzeczywistą lokalizację Twojego domu, jeżeli podzieliłeś się nią z Google. otwiera się w nowej karcie
  13. Może rozumieć, że "miejsce" oznacza iż poszukujesz fizycznego sklepu. Może zrozumieć, że "iPhone 5s" oznacza szczególny typ urządzenia elektronicznego dostępnego w pewnych sklepach. Poznanie tych wszystkich znaczeń może pomóc Google wyjść poza zwykłe odnajdowanie dopasowań do poszczególnych słów.
  14. W szczególności Google powiedziało, że Koliber zwraca uwagę na każde słowo w zapytaniu zapewniając, że całe zapytanie -jako zdanie, fragment konwersacji, czy znaczenie -jest brane pod uwagę, nie zaś tylko pojedyncze słowa. Celem jest, by strony pasujące do znaczenia radziły sobie lepiej niż strony dopasowane tylko do kilku słów" 94 .
  15. D. Sullivan, FAQ: All About The New Google "Hummingbird" Algorithm, http://searchengineland.com/google- hummingbird-172816, [2014.02.22].
  16. Adamo S., comScore Releases July 2013 U.S. Search Engine Rankings, http://www.comscore.com/Insights/Press_Releases/2013/8/comScore_Releas es_July_2013_U.S._Search_Engine_Rankings, [2013.10.15]. otwiera się w nowej karcie
  17. As Blogs Grow, So Does Spam, http://www.informationweek.com/as-blogs- grow-so-does-spam/d/d-id/1042446?, [2014.02.20].
  18. Atkins-Krüger A., Yandex To Stop Counting Links As A Ranking Factor For Commercial Queries In Moscow, http://searchengineland.com/yandex-to-stop- counting-links-as-a-ranking-factor-for-commercial-queries-in-moscow-179209, [2014.02.22].
  19. Bailyn E., Bailyn B., Outsmarting Google®, Que Publishing, Indianapolis 2011, str. 41. otwiera się w nowej karcie
  20. Black Hat SEO, http://www.webopedia.com/TERM/B/Black_Hat_SEO.html, [2014.02.20].
  21. Brin S., Page L., The Anatomy of a Large-Scale Hypertextual Web Search Engine, Stanford University, kwiecień 1998 otwiera się w nowej karcie
  22. Crawling & Indexing, http://www.google.com/insidesearch/howsearchworks/crawling-indexing.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  23. Cutts M., Another step to reward high-quality sites, http://insidesearch.blogspot.com/2012/04/another-step-to-reward-high- quality.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  24. Cutts M., Can you give us an update on rankings for long-tail searches?, http://www.youtube.com/watch?v=WJ6CtBmaIQM, [2014.02.20].
  25. Cutts M., How Search Works website, http://www.youtube.com/watch?v=MoW60fuHn64, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  26. Cutts M., Indexing timeline, http://www.mattcutts.com/blog/indexing-timeline/, [2014.02.20].
  27. Cutts M., Is there a version of Google that excludes backlinks as a ranking factor?, http://www.youtube.com/watch?v=NCY30WhI2og, [2014.02.22].
  28. Cutts M., Penguin 2.0 rolled out today, http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  29. Dodawanie witryny, https://support.google.com/webmasters/answer/34592?hl=pl&ref_topic=17241 21, [2014.02.20].
  30. 15. Drupal tutorial: Master Drupal in 7 hours with Symphony, Hour 5: SEO, http://www.symphonythemes.com/master-drupal-in-7-hours/hour-5-seo, [2014.02.22]. otwiera się w nowej karcie
  31. Goodwin D., Organic vs. Paid Search Results: Organic Wins 94% of Time, http://searchenginewatch.com/article/2200730/Organic-vs.-Paid-Search- Results-Organic-Wins-94-of-Time [2014.03.01]
  32. Google Algorithm Change History, http://moz.com/google-algorithm-change, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  33. Google Annual Search Statistics, http://www.statisticbrain.com/google- searches/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  34. Google does not use the keywords meta tag in web ranking, http://www.youtube.com/watch?v=jK7IPbnmvVU, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  35. Google Launches The Google Toolbar, http://googlepress.blogspot.com/2000/12/google-launches-google- toolbar.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  36. 21. Google update Cassandra is here, http://econsultancy.com/pl/forums/other- topics/google-update-cassandra-is-here, [10.09.2013]. otwiera się w nowej karcie
  37. Google, ZMOT Handbook, Ways to win shoppers at the Zero Moment Of Truth, http://ssl.gstatic.com/think/docs/2012-zmot-handbook_research- studies.pdf, [2014.03.01]
  38. Graf wiedzy, http://www.google.com/insidesearch/features/search/knowledge.html, [2014.02.20].
  39. Grimes C., Our new search index: Caffeine, http://googleblog.blogspot.com/2010/06/our-new-search-index-caffeine.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  40. 26. Jednostronicowy podręcznik optymalizacji pod kątem wyszukiwarki Google, https://storage.googleapis.com/support-kms-prod/SNP_3027140_pl_v2, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  41. Kotler P., Marketing Insights from A to Z, 80 concepts every manager needs to know, John Wiley & Sons, Hoboken, New Jersey 2003 otwiera się w nowej karcie
  42. Langridge P., The 11 most infamous Google Bombs in history, http://www.screamingfrog.co.uk/google-bombs/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  43. Laporte L., Jarvis J., Cutts M., This Week in Google 227, http://twit.tv/show/this-week-in-google/227, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  44. Levy S., Exclusive: How Google's Algorithm Rules the Web, http://www.wired.com/magazine/2010/02/ff_google_algorithm/all/1, [2014.02.20].
  45. Levy S., Google Throws Open Doors to Its Top-Secret Data Center, http://www.wired.com/wiredenterprise/2012/10/ff-inside-google-data- center/all/, [2014.02.20].
  46. Levy S., Singal A., Cutts M., TED 2011: The 'Panda' That Hates Farms: A Q&A With Google's Top Search Engineers, http://www.wired.com/business/2011/03/the-panda-that-hates-farms/, [2014.02.20].
  47. Mapy witryn -informacje, https://support.google.com/webmasters/answer/156184?hl=pl, [2014.02.20].
  48. McGlaun S., Facebook data grows by over 500 TB daily, http://www.slashgear.com/facebook-data-grows-by-over-500-tb-daily- 23243691/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  49. Meyers P. J., Google's EMD Algo Update -Early Data, http://moz.com/blog/googles-emd-algo-update-early-data, [2014.02.20].
  50. Mitchell J., How Google Search Really Works, http://readwrite.com/2012/02/29/interview_changing_engines_mid- flight_qa_with_goog, [2014.02.20].
  51. Moulton R., Carattini K., A quick word about Googlebombs, http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/01/quick-word-about- googlebombs.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  52. Narzędzia dla Webmasterów -indeksowanie adresu URL, https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  53. 39. Nasza historia w szczegółach, http://www.google.com/about/company/history/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  54. Needham D., Dransfield R., Coles M., Harris R., Rawlinson M., Business For Higher Awards, Heinemann Educational Publishers, Oxford 1999
  55. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO), https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=pl, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  56. Page L., Brin S., Motwani R., Winograd T., The PageRank Citation Ranking: Bringing Order to the Web, Stanford InfoLab, January 1998. otwiera się w nowej karcie
  57. Page L., Method for node ranking in a linked database, http://www.google.com/patents?vid=6285999, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  58. Page L., PageRank: Bringing Order to the Web, http://web.archive.org/web/19990203095850/http://www- diglib.stanford.edu/cgi-bin/WP/get/SIDL-WP-1997-0072, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  59. Rosenthal A., Why Google's Search Results Vary From Person to Person, http://microarts.com/inbound/why-googles-search-results-vary-from-person-to- person/, [2014.02.22].
  60. Schonfeld E., Google Processing 20,000 Terabytes A Day, And Growing, http://techcrunch.com/2008/01/09/google-processing-20000-terabytes-a-day- and-growing/, [2014.02.20].
  61. Schwartz B., Google Payday Loan Algorithm: Google Search Algorithm Update To Target Spammy Queries, http://searchengineland.com/google-pay- day-loan-algorithm-google-search-algorithm-update-to-target-spammy- queries-162941, [2014.02.20].
  62. Schwartz B., Google: The Spammy Queries To Get Less Spammy, http://www.seroundtable.com/google-less-spam-16792.html, [2014.02.20].
  63. Schwartz B., Penguin 4, With Penguin 2.0 Generation Spam-Fighting, Is Now Live, http://searchengineland.com/penguin-4-with-penguin-2-0-generation- spam-fighting-is-now-live-160544, [2014.02.20].
  64. 50. Search Quality Rating Guidelines Version 1.0, 2 Listopad 2012 otwiera się w nowej karcie
  65. Severance C., Internet and Web Pioneers: Paul Kunz, http://www.youtube.com/watch?v=lOgqP2yoKwc, [2014.02.20].
  66. Severance C., Internet and Web Pioneers: Robert Cailliau, http://www.youtube.com/watch?v=x2GylLq59rI, [2014.02.20].
  67. Singal A., Cutts M., Finding more high-quality sites in search, http://googleblog.blogspot.com/2011/02/finding-more-high-quality-sites-in.html, [2014.02.20].
  68. Singal A., More guidance on building high-quality sites, http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2011/05/more-guidance-on- building-high-quality.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  69. Stansberry M., Kudritzki J., Uptime Institute 2012 Data Center Industry Survey, http://uptimeinstitute.com/2012-survey-results, [2014.02.20].
  70. Sullivan D., Who invented the term Search Engine Optimization ?, http://forums.searchenginewatch.com/showpost.php?p=2119&postcount=10, [2014.02.19]. otwiera się w nowej karcie
  71. Sullivan D., FAQ: All About The New Google "Hummingbird" Algorithm, http://searchengineland.com/google-hummingbird-172816, [2014.02.22].
  72. Sullivan D., Google Kills Bush's Miserable Failure Search & Other Google Bombs, http://searchengineland.com/google-kills-bushs-miserable-failure- search-other-google-bombs-10363#comment-778, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  73. Sullivan D., Google, Yahoo, MSN Unite On Support For Nofollow Attribute For Links, http://searchenginewatch.com/article/2062985/Google-Yahoo-MSN- Unite-On-Support-For-Nofollow-Attribute-For-Links, [2014.02.20].
  74. Sullivan D., What Happened To My Site On Google?, http://searchenginewatch.com/article/2066309/What-Happened-To-My-Site- On-Google, [2014.02.20].
  75. Szymański K., Kiedy założono SQT ?, http://productforums.google.com/d/msg/webmaster- pl/JBmWpsFvlsA/vyBEEVkiKYoJ, [2013.09.20]. otwiera się w nowej karcie
  76. 62. The latest on update Austin (Google's January update), http://www.searchenginejournal.com/the-latest-on-update-austin-googles- january-update/237/, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  77. The Periodic Table Of SEO Success Factors, http://searchengineland.com/seotable, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  78. Walka ze spamem, https://www.google.com/insidesearch/howsearchworks/fighting-spam.html, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  79. What Is SEO / Search Engine Optimization?, http://searchengineland.com/guide/what-is-seo, [2014.02.20]. otwiera się w nowej karcie
  80. White Hat SEO, http://www.webopedia.com/TERM/W/White_Hat_SEO.html, [2014.02.20].
  81. Wskazówki dla webmasterów, https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl#1, [2014.02.20].
  82. SPIS TABEL, RYSUNKÓW I WYKRESÓW Rysunki: 1. Wielokanałowa podróż konsumenta 2. Wyniki wyszukiwania Google otwiera się w nowej karcie
  83. Wersja uproszczona sposobu obliczania PageRank 4. Przykład synonimizacji tekstu otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 151 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi