Primum non necere, czyli jak uczyć, żeby nie szkodzić - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Primum non necere, czyli jak uczyć, żeby nie szkodzić

Abstrakt

Niezbędna dla projektanta znajomość teorii kompozycji, stylów, kierunków,mód architektonicznych musi stanowić element wspomagający wciąż kształconą i pielęgnowana wrażliwość i umiejętność ekspresyjnego wyrażania emocji, przy użyciu form przestrzennych. Każdy student jest jedynym właścicielem i dysponentem swojej osobowości. To ona określa wrażliwość, ustala granice prywatności, rządzi emocjami i kreuje sposób ekspresji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Architektura-Murator strony 68 - 70,
ISSN: 1232-6372
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 114 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi