Abstrakt
W pracy przedstawiono przegląd wybranych pozycji literatury na temat możliwości sterowania chłodzeniem silnika. Parametrem wybranym przez autora do oceny stanu cieplnego silnika jest temperatura ścianki komory spalania. Opisano pomiary tej temperatury jako funkcji wydajności głównej pompy cieczy chłodzącej podczas rozgrzewania silnika.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 71 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Combustion Engines
ISSN: 2300-9896 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Kneba Z.: Problemy sterowania wydajnością pompy cieczy chłodzącej silnik samochodowy z zapłonem iskrowym// Combustion Engines. -., iss. nr 3 (2011),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Układ sterowania małą elektrownią wiatrową z generatorem indukcyjnym
- M. Włas,
- Z. Krzemiński,
- J. Szewczyk
- + 1 autorów
2010