Abstrakt
W artykule przedstawiono pojęcie relacji i zarządzania relacjami w kontekście szkół wyższych i studentów jako propozycję działań mających na celu osiąganie celów rynkowych uczelni. Zaprezentowano różne fazy procesu tworzenia relacji oraz przykładowe działania, które powinny być w nich podejmowane.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
nr T. II,
strony 15 - 20,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Proces zarządzania relacjami przez szkoły wyższe// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. T. II., nr. cz. 2 (2011), s.15-20
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 112 razy