Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis
Abstrakt
W opracowaniu poruszono problem stosowania programów lojalnościowych w kontekście tworzenia trwałych relacji z klientami. We wstępie zdefiniowano pojęcie programów lojalnościowych i omówiono ich cele. W pierwszej części omówiono teoretyczne podstawy tego zagadnienia niezbędne do późniejszej analizy programów. Dokonano prezentacji najczęściej stosowanych rodzajów programów. Następnie omówiono poziomy budowy programu lojalnościowego i jego elementy składowe. W rozdziale drugim zaprezentowano wybrane programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Ostatni rozdział stanowi analiza rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. Opracowanie kończy próba oceny rozpatrywanych programów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem : monografia strony 29 - 37
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis// Zarządzanie przedsiębiorstwem : monografia/ ed. redakcja Eulalia Skawińska. Poznań: Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, 2007, s.29-37
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 176 razy