Abstrakt
W niniejszym opracowaniu autorzy zaprezentowali uwarunkowania dotyczące projektowania usług z wykorzystaniem koncepcji design-thinking. W tym celu przybliżono specyficzne cechy działalności usługowej wraz z podstawami realizacji przedsiewzięć opartych na myśleniu projektowym. Wskazano także podstawowe korzyści jakie wynikają z wdrożenia metody, w szczególności aspekt kreatywnego myślenia generującego nowe usługi dla odbiorców.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 206 - 212,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Studzińska M.: Projektowanie usług z wykorzystaniem koncepcji design - thinking// MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2014), s.206-212
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 152 razy