Promotion and its tools in territorial marketing - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Promotion and its tools in territorial marketing

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw pięciu podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupe rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management" nr 8, strony 123 - 137,
ISSN: 1898-0511
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Sekuła A.: Promotion and its tools in territorial marketing// Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management". -Vol. 8., nr. Nr 681 (2012), s.123-137
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 83 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi