Abstrakt
W artykule przedstawiono założenia i uwarunkowania techniczne oraz projekt koncepcyjny dwóch wariantów układu napędowego statku śródlądowego o małym zanurzeniu. Oba warianty dotyczą systemu Diesel-hydraulicznego, przy czym pierwszy - z tradycyjną, poziomą linią wałów i śrubami stałymi w wychylnych dyszach Korta, a drugi - z pędnikami azymutalnymi. Projekt zawiera schemat systemu napędowego oraz wizualizację rozmieszczenia podstawowych zespołów w siłowni.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Marine Technology Transactions. Technika Morska
nr 17,
strony 85 - 95,
ISSN: 1230-2341 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dymarski C.: Propulsion system with a hydraulic transmision for a low draught inland vessel// MARINE TECHNOLOGY TRANSACTIONS. -Vol. 17., (2006), s.85-95
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Jaka oprawka do CNC? Przegląd: Wybrane konstrukcje oprawek do mocowania narzędzi trzpieniowych
- L. Javorek,
- J. Hric,
- K. Orłowski
2009