Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej

Abstrakt

Praca jest analizą podstawowych, najczęściej popełnianych błędów, w procesie kreowania tożsamości wizualnej przez uczelnie polskie. Praca jednocześnie podkreśla rangę umiejętnie wykreowanej i stosowanej tożsamości wizualnej jako jednego z elementów public relations.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku strony 261 - 267
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej// Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku/ ed. D. Tworzydło Rzeszów: Wyższ. Szk. Inform. i Zarz., 2003, s.261-267
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 108 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi