Public relations w hotelarstwie - kaprys czy konieczność? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Public relations w hotelarstwie - kaprys czy konieczność?

Abstrakt

Artykuł pokazuje konieczność prowadzenia działań public relations w polskicj hotelach - jak i w całej turystyce, biorąc za punkt wyjścia prognozy oi analizy ekonomiczne dotyczące tej branży gospodarki.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Public relations w hotelarstwie - kaprys czy konieczność?// / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 20 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi