QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI

Abstrakt

Każdą nową technologię użytkownicy muszą zacząć postrzegać jako użyteczną, aby mogła się ona upowszechnić. W ten sposób działania z nią związane stają się codziennością. Jednak oprócz użyteczności dla konsumentów istotna jest też prostota użytkowania technologii. Obie cechy dotyczą technologii mobilnych i związanych z nimi działań określanych mianem marketingu mobilnego . Zalicza się do nich: wysyłanie SMS i MMS, włączanie bluetooth , korzystanie z witryn zoptymalizowanych pod kątem telefonów komórkowych, klikanie w bannery reklamowe dostosowane do mobile Web lub w odnośniki tekstowe, pobieranie różnych aplikacji i instalowanie ich w telefonach, korzystanie z mobile video oraz fotokodów (m. in. QR code). Można zaryzykować stwierdzenie, że fenomen rozwoju technologii mobilnych jest związany w ich użytecznością i prostotą użycia.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 89 - 98,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 104 (2013), s.89-98
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 187 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi