Abstrakt
Każdą nową technologię użytkownicy muszą zacząć postrzegać jako użyteczną, aby mogła się ona upowszechnić. W ten sposób działania z nią związane stają się codziennością. Jednak oprócz użyteczności dla konsumentów istotna jest też prostota użytkowania technologii. Obie cechy dotyczą technologii mobilnych i związanych z nimi działań określanych mianem marketingu mobilnego . Zalicza się do nich: wysyłanie SMS i MMS, włączanie bluetooth , korzystanie z witryn zoptymalizowanych pod kątem telefonów komórkowych, klikanie w bannery reklamowe dostosowane do mobile Web lub w odnośniki tekstowe, pobieranie różnych aplikacji i instalowanie ich w telefonach, korzystanie z mobile video oraz fotokodów (m. in. QR code). Można zaryzykować stwierdzenie, że fenomen rozwoju technologii mobilnych jest związany w ich użytecznością i prostotą użycia.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 89 - 98,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 104 (2013), s.89-98
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 187 razy