Abstrakt
Podstawą efektywnego prowadzenia firmy jest wymiana różnego rodzaju informacji z klientami, partnerami i dostawcami. Mnogość dostępnych mediów, różny stopień trudności ich wykorzystania oraz różna moc sprawcza i prawna prowadzonej za ich pośrednictwem komunikacji powodują, że współczesnym przedsiębiorstwom coraz trudniej jest panować nad skutecznym dostarczaniem i odbieraniem informacji. Wydaje się, że panaceum na te problemy może okazać się połączenie działań tradycyjnych z QR code oraz z marketingiem mobilnym
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 54 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 34 - 43,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Quick Response code w komunikacji marketingowej// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 88 (2012), s.34-43
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 125 razy