Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych

Abstrakt

W artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji marketingowych. W pracy zidentyfikowano również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing strony 156 - 168,
ISSN: 2081-3430
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Czerwiński B.: Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2014), s.156-168
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 88 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi