Abstrakt
W artykule zidentyfikowano niezbędne zadania marketingowe w procesie kształtowania nowych produktów. Zadania te polegają głównie na przeprowadzaniu badań marketingowych, planowaniu produktu i działań marketingowych, realizowaniu prac wdrożeniowych i działań marketingowych, kontrolowaniu wprowadzenia produktu na rynek i tworzeniu wskaźników do przyszłych prac.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 18 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 891 - 896,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.891-896
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 118 razy