Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce

Abstrakt

W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę usług promowych w Polsce oraz rolę i jakość tych usług w funkcjonowaniu żeglugi promowej. Druga część przedstawia rolę ustalania cen w usługach promowych oraz stosowane ceny w przedsiębiorstwach promowych w Polsce. W kolejnej części omówione są problemy jakości usług, znaczenie promocji w rozwoju żeglugi promowej oraz formy promocji stosowane przez polskie przedsiębiorstwa promowe. W ostatniej części pracy omówiona została rola dystrybucji w żegludze promowej - na przykładzie polskich armatorów promowych.

Elżbieta Kapsa. (2002). Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce. Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania I Ekonomii Politechniki Gdańskiej, (1), 119-132. Retrieved from

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Kapsa E.: Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.119-132

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi