Abstrakt
W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę usług promowych w Polsce oraz rolę i jakość tych usług w funkcjonowaniu żeglugi promowej. Druga część przedstawia rolę ustalania cen w usługach promowych oraz stosowane ceny w przedsiębiorstwach promowych w Polsce. W kolejnej części omówione są problemy jakości usług, znaczenie promocji w rozwoju żeglugi promowej oraz formy promocji stosowane przez polskie przedsiębiorstwa promowe. W ostatniej części pracy omówiona została rola dystrybucji w żegludze promowej - na przykładzie polskich armatorów promowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
strony 119 - 132,
ISSN: 1731-2639 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Kapsa E.: Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.119-132
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 124 razy