Abstrakt
W artykule podniesiono istotę pojęcia ‘rozumienie’ w aspekcie inteligentnego przedsiębiorstwa. Przeprowadzone badania teoretyczne i empiryczne pozwoliły na wyłonienie rozumienia wewnętrznego i zewnętrznego. Rozumienie wewnętrzne w inteligentnym przedsiębiorstwie dotyczy sfer: pracowników oraz całego przedsię-biorstwa. Natomiast rozumienie zewnętrzne skierowane jest na otoczenie i potrze-bę dostosowania przedsiębiorstwa.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 18 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 17 - 31,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Falencikowski T., Habecka K.: Rozumienie cechą inteligentnego przedsiębiotstwa// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2017), s.17-31
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 139 razy