Abstrakt
W artykule podjęto próbę naświetlenia koncepcji przedsiębiorstwa inteligentnego oraz wyszczególnienia jego cech charakterystycznych. Zidentyfikowano trzy kluczowe cechy inteligentnego przedsiębiorstwa: uczenie się, kojarzenie oraz rozumienie. Szczegółowym badaniom poddano cechę rozumienia. W tym celu wykorzystano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród studentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Doskonalenie tej cechy umożliwia przedsiębiorstwu inteligentnemu utrzymanie przewagi konkurencyjnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 22 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 33 - 41,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Falencikowski T., Latzke P.: Rozumienie podstawą inteligentnego przedsiębiorstwa// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., iss. 1 (2017), s.33-41
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 140 razy