Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono, jaką drogę przeszły polskie portale z wysoce niedochodowych przedsiębiorstw, do przedsiebiorstw generujących zysk, a jednocześnie jak zmieniła sie oferta poszczególnych portali w zakresie udostępniania informacji i wiedzy oraz świadczenia innych usług.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 26 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRZEGLĄD ORGANIZACJI
strony 39 - 42,
ISSN: 0137-7221 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Wirkus M., Wilczewski S.: Rozwój portali internetowych w Polsce jako ogólnodostępnej bazy informacji i wiedzy// PRZEGLĄD ORGANIZACJI. -., nr. nr 6 = 797 (2006), s.39-42
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 134 razy