Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością

Abstrakt

Praca ma charakter badawczy i jej celem jest poszukiwanie efektów mediacyjnych w sytuacji, gdy między cechami serwisów WWW a lojalnością występują satysfakcja i zaufanie jako mediatory. Do analizy tych efektów użyto metody PLS-SEM, która pozwoliła na wykrycie czterech efektów pośrednich, trzech prostych i jednego szeregowego.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach strony 21 - 32,
ISSN: 2083-8611
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 195 (2014), s.21-32
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 109 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi