Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej

Abstrakt

Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług nr T. II, strony 649 - 657,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -Vol. T. II., nr. Nr 651 (2011), s.649-657
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 236 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi