Abstrakt
Poznanie preferencji konsumentów w odniesieniu do czynników, poprzez które serwisy handlowe starają się oddziaływać na internautów, pozwala na ich lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów oraz na opracowanie skutecznych form komunikacji wspierającej sprzedaż. Artykuł prezentuje wybrane wyniki trzech etapów badań empirycznych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 83 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 85 - 94,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Sektor B2C w Polsce - badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 57 (2010), s.85-94
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 183 razy