Sentiment Analysis of Facebook Posts:the Uber case - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sentiment Analysis of Facebook Posts:the Uber case

Abstrakt

This article analyses the sentiment of opinions, i. e. its classification as phrases with a neutral, positive and negative emotional tone. Data used as a basis for the analysis were opinions expressed by Facebook users about Uber and collected in the period between July 2016 and July 2017. The primary objective of the study was to obtain information about the perceptions of Uber over thirteen consecutive months. The study confirms that this analysis type is of value to a contemporary business.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
2017 IEEE Eighth International Conference on Intelligent Computing and Information Systems (ICICIS'17) strony 391 - 395
ISSN:
1687-1103
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Baj-Rogowska A.: Sentiment Analysis of Facebook Posts:the Uber case// 2017 IEEE Eighth International Conference on Intelligent Computing and Information Systems (ICICIS'17)/ Cairo: , 2017, s.391-395
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 121 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi