Abstrakt
The main aim of the paper is the analysis of the effects of actions undertaken so far that have aimed at shaping brand awareness of the parks in Eastern Poland, supported under the OP DEP. The authors focused on the demand-side perspectiveand scrutinized two vectors of conscious branding: the surrounding environment and communication with customers. The group of potential customers underwent qualitative research (ITI interviews). The research in the group of the actual customers was conducted by means of quantitativemethods (CAPI and CATI interviews). The results of the study indicate the lack of knowledge of the parks’ functioning, the lack of awareness of the benefits that could be achieved while cooperating with parks, low effectiveness of the existing forms of promotion of the parks, but also the high needs for innovation support among entrepreneurs. On the basis of the study results, the authors formulated recommendations for improving the promotion of parks.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy
nr 14,
strony 147 - 156,
ISSN: 1644-9398 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Lis A., Romanowska E.: Shaping the brand awareness of science and technology parks in Eastern Poland// BAROMETR REGIONALNY. -Vol. 14., nr. 2 (2016), s.147-156
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
The Concept of Construction of Hybrid Constructed Wetland for Wastewater Treatment in Roztocze National Park
- K. Jóżwiakowski,
- M. Marzec,
- M. Giżińska-Górna
- + 8 autorów