Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano podstawowe aspekty działalności usługowej, w tym główne róznice wobec działalności wytwórczej, rodzaje i typy definicji oraz czynniki mające wpływ na ich kształt i rozwój. Kluczową cześcią opracowania jest identyfikacja procesów logistycznych oraz ich adaptacja do potrzeb działalności usługowej. Autorzy zaprezentowali to podejście z wykorzystaniem obserwacji przeprowadzonych w dwóch wybranych branżach usługowych. Wybrane zostały:branża gastronomiczna i hotelarska jako jedne z podstawowych obszarów usługi turystycznej. Ich specyfika posłuży do zidentyfikowania kluczowych cech charakterystycznych dla procesów logistycznych w działalności usługowej. Zróżnicowane podejście wynika z konieczności uwzglednienia cech charakterystycznych dla usługi w odniesieniu do działalności wytwórczej. Stąd też autorzy odwołują się do tych cech w analizach specyfiki procesów logistycznych
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15611/pn.2014.353.09
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
strony 101 - 109,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Kostrzewa M., Zieliński G.: Specyfika procesów logistycznych w działalności usługowej// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 353 (2014), s.101-109
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15611/pn.2014.353.09
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 78 razy