Abstrakt
W publikacji przedstawiono badania terenowe oraz laboratoryjne nawierzchni drogi krajowej nr 7 pod kątem określenia przyczyn spękań poprzecznych nawierzchni.Przedstawiono prawdopodobne przyczyny powstawania spękań poprzecznych nawierzchni oraz przypuszczalny mechanizm ich powstawania.Przeprowadzone badania były przyczynkiem do sformulowania wniosków związanych z przyszłym projektowaniem mieszanek MCE w Polsce.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- IV Miedzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna : Nowoczesne Technologie w Budownictwie Drogowym = 4th International Conference : Modern Technologies in Highway Engineering, Poznań, 3-4 września 2009 strony 83 - 93
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Dołżycki B.: Spękania nawierzchni z podbudową z mieszanki MCE na przykładzie drogi krajowej nr 7// IV Miedzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna : Nowoczesne Technologie w Budownictwie Drogowym = 4th International Conference : Modern Technologies in Highway Engineering, Poznań, 3-4 września 2009/ ed. red. W. Grabowski. - Instytut Inżynierii Lądowej Politechniki Poznańskiej, Zakład Dróg , Ulic i Lotnisk. Poznań: Wydaw. Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej, 2009, s.83-93
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 130 razy