Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej?

Abstrakt

Artykuł stawia pytanie o miejsce działań Corporate Social Resposibility [ CSR} w strategii przedsiębiorstw i zależności między public relations a CSR w realizacji celów przedsiębiorstwa - między innymi kreowania wizerunku, budowania reputacji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa strony 167 - 177
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej?// Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa/ ed. pod red. Przemysława Kulawczuka i Andrzeja Poszewieckiego. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2007, s.167-177
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 182 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi