Abstrakt
Dynamiczny rozwój rynku usług biegowych w Polsce w ostatnich latach spowodował, że organizatorzy imprez są zmuszeni do podjęcia konkurencji o klienta – biegacza . Tym skuteczniej będziemy w stanie go przyciągnąć im atrakcyjniejsza będzie impreza biegowa, którą organizujemy. Rozwój rynku spowodował więc, że pojawiła się potrzeba podejmowania działań marketingowych, które pozwolą na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród wielu instrumentów marketingowych, które mogą być wykorzystane, znajdują się również te związane z promocją, a w szerszym ujęciu komunikacją marketingową. Będą one stanowić przedmiot niniejszego opracowania. Spróbujemy sobie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób możemy „przyciągnąć” uczestników imprezy biegowej?
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing imprez biegowych strony 67 - 80
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej// Marketing imprez biegowych/ ed. Zygmunt Waśkowski Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2014, s.67-80
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 146 razy