Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej

Abstrakt

Dynamiczny rozwój rynku usług biegowych w Polsce w ostatnich latach spowodował, że organizatorzy imprez są zmuszeni do podjęcia konkurencji o klienta – biegacza . Tym skuteczniej będziemy w stanie go przyciągnąć im atrakcyjniejsza będzie impreza biegowa, którą organizujemy. Rozwój rynku spowodował więc, że pojawiła się potrzeba podejmowania działań marketingowych, które pozwolą na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród wielu instrumentów marketingowych, które mogą być wykorzystane, znajdują się również te związane z promocją, a w szerszym ujęciu komunikacją marketingową. Będą one stanowić przedmiot niniejszego opracowania. Spróbujemy sobie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób możemy „przyciągnąć” uczestników imprezy biegowej?

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Marketing imprez biegowych strony 67 - 80
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej// Marketing imprez biegowych/ ed. Zygmunt Waśkowski Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2014, s.67-80
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 102 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi