Standardy Profesjonalnego Public Relations - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Standardy Profesjonalnego Public Relations

Abstrakt

" Standardy przedstawiają wartości i pryncypia uzasadniające konieczność dokonywania odpowiednich wyborów. Public relations ma godzić interesy zleceniodawców, przedstawicieli mediów i różnych grup społeczeństwa, a przy tym pozostawać w zgodzie z normami etycznymi i odwoływać się do takich wartości jak szacunek, godność, rzetelność, uczciwość, prawda, wiarygodność, niezależność, lojalność i zaufanie. Opracowanie "Standardów profesjonalnego Public Relations" zostało przygotowane przez społeczny zespół ekspertów - autorzy dokumentu, w przekonaniu, że profesjonalizm i etyka są ze sobą nierozerwalnie połączone -zwłaszcza w dziedzinach, które - jak PR, wpływają na kondycję społeczeństwa."

Autorzy (4)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Standardy Profesjonalnego Public Relations strony 19 - 36
Język:
polski
Rok wydania:
2020
Opis bibliograficzny:
Barlik J., Hope E., Olędzki J., Wojcik K.: Standardy Profesjonalnego Public Relations// / Wydawnistow Naukowe Uniwersytetu Kardynałą S. Wyszyńskiego: , 2020, s.19-36
Źródła finansowania:
  • Wydział Dziennikarstwa , Informacji Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego,Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 325 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi