Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego.

Abstrakt

W artykule przedstawiono strategię sterowania silnikiem indukcyjnym przy osłabionym strumieniu magnetycznym. Pozwala to na znaczące rozszerzenie zakresu regulacji prędkości kątowej wału. Do syntezy bezczujnikowego układu regulacji wykorzystano model multiskalarny. Najwiekszą korzyścią z zastosowania modelu multiskalarnego jest uzyskanie pełnego odsprzężenia torów regulacji strumienia magnetycznego i i momentu elektromagnetycznego.Zostały wprowadzone funkcja osłabiania strumienia oraz zależności na maksymalny moment elektromagnetyczny i prędkość progowa osłabiania pola.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. strony 29 - 34
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Adamowicz M., Krzemiński Z.: Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego.// VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. / Łódź: Inst. Autom., 2003, s.29-34
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 11 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi