Storage electric multiple units on partially electrified suburban railway lines - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Storage electric multiple units on partially electrified suburban railway lines

Abstrakt

The paper presents possible environmental, energy and economical gains implied by replacing conventional traction vehicles with independent powered electric multiple units (IPEMU) on partially electrified suburban railways. IPEMUs can operate in two modes of power supply – using overhead catenary or onboard battery storage. Appropriate computer simulations were carried out in the Matlab program, indicating the parameters of storage electric multiple units.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 75 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Przegląd Elektrotechniczny strony 158 - 161,
ISSN: 0033-2097
Język:
angielski
Rok wydania:
2020
Opis bibliograficzny:
Jakubowski A., Karkosińska-Brzozowska N., Karwowski K., Wilk A.: Storage electric multiple units on partially electrified suburban railway lines// Przegląd Elektrotechniczny -,iss. 4 (2020), s.158-161
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15199/48.2020.04.33
Bibliografia: test
  1. Jerczyński M., Nasz portret: wagon akumulatorowy typu "Wittfeld", Świat Kolei 03 (1995)
  2. Pagenkopf J., Kaimer S.: Potentials of alternative propulsion systems for railway vehicles -a techno-economic evaluation, Ninth International Conference EVER, 2014 otwiera się w nowej karcie
  3. Ghaviha N., Bohlin M., Holmberg C., Dahlquist E., Speed profile optimization of catenary-free electric trains with lithium- ion batteries, Journal of Modern Transportation, 2019 otwiera się w nowej karcie
  4. Furuta R., Kawasaki J., Kondo K., Hybrid traction technologies with energy storage devices for nonelectrified railway lines, IEEJ Transactions on Electrical and Electronic Engineering, Vol. 5, Issue 3, 2010, 291-297 otwiera się w nowej karcie
  5. H. al-Ezee, C. Gould, S. B. Tennakoon, Novel method for energy management for catenary free system operation, 53rd International Universities Power Engineering Conference, 2018
  6. Y. Kono, N. Shiraki, H. Yokoyama, R. Furuta, Catenary and storage battery hybrid system for electric railcar series EV- E301, International Power Electronics Conference, IPEC, 2014 otwiera się w nowej karcie
  7. Shao-bo Yin, Li-jun Diao, Wei-jie Li, Rong-jia He, Hai-chen Lv, On board energy storage and control for inter-city hybrid EMU. 43rd Annual Conference, IECON 2017
  8. F. Becker, A. Dämmig, Catenary free operation of light rail vehicles -topology and operational concept. 18th European Conference EPE'16 ECCE Europe, 2016 otwiera się w nowej karcie
  9. Long Cheng, Wei Wang, Shaoyuan Wei, Hongtao Lin, Zhidong Jia, An improved energy management strategy for hybrid energy storage system in light rail vehicles, Energies 2018 otwiera się w nowej karcie
  10. Radu P. V., Szelag A., Steczek M., On-Board energy storage devices with supercapacitors for metro trains -case study analysis of application effectiveness. Energies, 2019, 12, 1291 otwiera się w nowej karcie
  11. Telecki M., Studium zastosowania zasobnikowych elektrycznych jednostek trakcyjnych na tworzonej pasażerskiej linii kolejowej do północnych dzielnic Gdyni. Praca dyplomowa. Politechnika Gdańska, 2018
  12. Bartłomiejczyk M., Dynamic charging of electric buses. De Gruyter, 2019 otwiera się w nowej karcie
  13. Karwowski K. (red.), Energetyka transportu zelektryfikowanego. Poradnik inżyniera. Wyd. Politechniki Gdańskiej, Gdańsk 2018
  14. Bartłomiejczyk M., Mirchevski S., Jarzębowicz L., Karwowski K., How to choose drive's rated power in electrified urban transport? 17th European Conference, EPE'17 ECCE Europe, 2017 otwiera się w nowej karcie
  15. Jakubowski A., Jarzębowicz L., Karwowski K., Wilk A., Efektywność energetyczna pojazdu szynowego w różnych warunkach obciążenia, TTS Technika Transportu Szynowego, 12 (2018), 44-48
  16. Takiguchi H., Overview of series EV-E301 catenary and battery-powered hybrid railcar, JR EAST Technical Review No. 31 (2015) 27-31
  17. Laperrière P., Realize your vision with Bombardier TALENT 3 BEMU, APTA Rail Conference, 2019 otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 76 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi