Abstrakt
Zderzenia boczne i tylne należą do najczęściej wystepujących wypadków na drogach krajowych w Polsce. Najwięcej takich zderzeń jest na skrzyżowaniach i na odcinkach prostych. W artykule opisano strategię ograniczenia tego typu zdarzeń, poprzez różnego typu działania, jak na przykład: ograniczanie dostępności, zmniejszanie kolizyjności na skrzyżowaniach, monitorowanie skrzyżowań.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Drogownictwo
nr R. 64,
strony 158 - 167,
ISSN: 0012-6357 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Jamroz K., Michalski L.: Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych// Drogownictwo. -Vol. R. 64., nr. nr 4-5 (2009), s.158-167
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 82 razy