Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych

Abstrakt

Zderzenia boczne i tylne należą do najczęściej wystepujących wypadków na drogach krajowych w Polsce. Najwięcej takich zderzeń jest na skrzyżowaniach i na odcinkach prostych. W artykule opisano strategię ograniczenia tego typu zdarzeń, poprzez różnego typu działania, jak na przykład: ograniczanie dostępności, zmniejszanie kolizyjności na skrzyżowaniach, monitorowanie skrzyżowań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Drogownictwo nr R. 64, strony 158 - 167,
ISSN: 0012-6357
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Jamroz K., Michalski L.: Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych// Drogownictwo. -Vol. R. 64., nr. nr 4-5 (2009), s.158-167
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 51 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi