Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego
Abstrakt
„Strategia regeneracji targowisk” jest dokumentem, który powstał w wyniku trwającego w latach 2018-2022 projektu Strategia rewitalizacji obiektów handlu targowego z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego. Celem projektu było zbadanie kondycji organizacyjnej i ekonomicznej targowisk w miastach wojewódzkich w Polsce. Razem z naszymi partnerami Politechniką Gdańską oraz Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku weryfikowaliśmy tezę, iż regeneracja terenów targowych wymaga zintegrowanego podejścia łączącego w sobie działania przestrzenne, społeczne oraz wizerunkowe przy jednoczesnym zapewnieniu partycypacji społecznej na każdym etapie. Strategia jest dokumentem, którego docelowymi odbiorcami są przedstawiciele samorządów, władz miejskich oraz pracownicy jednostek miejskich, których działalność związana jest z przestrzeniami handlu targowego w mieście. Do lektury zachęcamy jednak wszystkich, którym bliskie są targowiska miejskie i troska o ich przyszłość. Z tekstu można się dowiedzieć o: zagrożeniach oraz możliwościach stojących przed targowiskami miejskimi kondycji targowisk miejskich w miastach wojewódzkich propozycji działań, które wspomogą regenerację targowisk
Autorzy (11)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2024
- Opis bibliograficzny:
- Borucka J., Czyż P., Świerżewski A., Perzyna I., Sylwestrzak M., Mazurkiewicz W. M., Nałęcz D., Pancewicz Ł., Rubczak A., Brach B., Żywicki M.: Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego// Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego/ : , , s.1-107
- Źródła finansowania:
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 0 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Market Regeneration in Line with Sustainable Urban Development
- J. Borucka,
- P. Czyż,
- G. Gasco
- + 3 autorów