Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego

Abstrakt

„Strategia regeneracji targowisk” jest dokumentem, który powstał w wyniku trwającego w latach 2018-2022 projektu Strategia rewitalizacji obiektów handlu targowego z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego. Celem projektu było zbadanie kondycji organizacyjnej i ekonomicznej targowisk w miastach wojewódzkich w Polsce. Razem z naszymi partnerami Politechniką Gdańską oraz Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku weryfikowaliśmy tezę, iż regeneracja terenów targowych wymaga zintegrowanego podejścia łączącego w sobie działania przestrzenne, społeczne oraz wizerunkowe przy jednoczesnym zapewnieniu partycypacji społecznej na każdym etapie. Strategia jest dokumentem, którego docelowymi odbiorcami są przedstawiciele samorządów, władz miejskich oraz pracownicy jednostek miejskich, których działalność związana jest z przestrzeniami handlu targowego w mieście. Do lektury zachęcamy jednak wszystkich, którym bliskie są targowiska miejskie i troska o ich przyszłość. Z tekstu można się dowiedzieć o: zagrożeniach oraz możliwościach stojących przed targowiskami miejskimi kondycji targowisk miejskich w miastach wojewódzkich propozycji działań, które wspomogą regenerację targowisk

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Język:
polski
Rok wydania:
2024
Opis bibliograficzny:
Borucka J., Czyż P., Świerżewski A., Perzyna I., Sylwestrzak M., Mazurkiewicz W. M., Nałęcz D., Pancewicz Ł., Rubczak A., Brach B., Żywicki M.: Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego// Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego/ : , , s.1-107
Źródła finansowania:
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 0 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi