Strategia zmniejszania liczby i skutków zderzeń czołowych na drogach krajowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategia zmniejszania liczby i skutków zderzeń czołowych na drogach krajowych

Abstrakt

Zderzenia czołowe należą do najbardziej ofiarochłonnych wypadków w Polsce. Ryzyko śmierci jest prawie dwukrotnie większe niż w przypadku innych rodzajów zderzeń. W artykule opisano strategię ograniczenia tego typu zderzeń, poprzez różnego typu działania w głównej mierze inżynierskie (np. rozdzielenie jezdni, budowa pasów do wyprzedzania, efektywność tych rozwiązań i dalsze kierunki działań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Drogownictwo nr R. 64, strony 143 - 150,
ISSN: 0012-6357
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Jamroz K., Kustra W.: Strategia zmniejszania liczby i skutków zderzeń czołowych na drogach krajowych// Drogownictwo. -Vol. R. 64., nr. nr 4-5 (2009), s.143-150
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 28 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi