Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003
Abstrakt
artykuł przedstawia analizę podstawy konkurencyjności polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unii europejskiej w latach 1995-2003. autorka przy użyciu macierzy konkurencyjności k. aigingera starała się odpowiedzieć na pytanie, co (niska cena czy wysoka jakość)decydowało o zanotowanej przez polskę wielkości wywozu wyrobów przemysłowych na unijnym rynku w analizowanym okresie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne strony 63 - 72
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Olczyk M.: Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003// Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne/ ed. red. nauk. Jan Rymarczyk, Wawrzyniec Michalczyk ; Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Tom 2. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2006, s.63-72
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy