Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003 - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003

Abstrakt

artykuł przedstawia analizę podstawy konkurencyjności polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unii europejskiej w latach 1995-2003. autorka przy użyciu macierzy konkurencyjności k. aigingera starała się odpowiedzieć na pytanie, co (niska cena czy wysoka jakość)decydowało o zanotowanej przez polskę wielkości wywozu wyrobów przemysłowych na unijnym rynku w analizowanym okresie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne strony 63 - 72
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Olczyk M.: Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003// Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne/ ed. red. nauk. Jan Rymarczyk, Wawrzyniec Michalczyk ; Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Tom 2. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2006, s.63-72
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 97 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi