Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie wybranych założeń zarządzania w kontekście tworzenia modeli biznesu. W rozważaniach przyjęto koncepcję łańcucha wartości jako podstawę opracowania modelu biznesu opartego na zdolności do kreowania wartości przez przedsiębiorstwo. Scharakteryzowano podstawowe pojęcia oraz przedstawiono etapy tworzenia wartości i modelu biznesu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 672 - 683,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Tubielewicz K.: Strategiczne uwarunkowania w procesie kształtowania modelu biznesu// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.672-683
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy