Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu

Abstrakt

Artykuł opisuje strategie zarządzania śródmiejskimi przestrzeniami handlu, m. in. Town Centre Management (TCM) jak i Business Improvement Districts (BID). Artykuł zawiera opis genezy strategii oraz głównych zadań przez nie realizowanych (zarządzanie, marketing, estetyzacja, ochrona). Artykuł kończy spojrzenie na alternatywy dla komercyjnych aspektów BID związanych z zarządzeniem śródmieściem jako strategią aktywizacji społecznej.

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast strony 157 - 167
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Pancewicz Ł.: Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu// Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast/ ed. eds. Piotr Lorens, Justyna Martyniuk-Pęczek, Politechnika Gdańska. Gdańsk: Wydawnictwo Urbanista, 2010, s.157-167
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 18 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi