Abstrakt
Artykuł opisuje strategie zarządzania śródmiejskimi przestrzeniami handlu, m. in. Town Centre Management (TCM) jak i Business Improvement Districts (BID). Artykuł zawiera opis genezy strategii oraz głównych zadań przez nie realizowanych (zarządzanie, marketing, estetyzacja, ochrona). Artykuł kończy spojrzenie na alternatywy dla komercyjnych aspektów BID związanych z zarządzeniem śródmieściem jako strategią aktywizacji społecznej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast strony 157 - 167
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Pancewicz Ł.: Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu// Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast/ ed. eds. Piotr Lorens, Justyna Martyniuk-Pęczek, Politechnika Gdańska. Gdańsk: Wydawnictwo Urbanista, 2010, s.157-167
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 98 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Crucial factors for improving the ISO 14001 environmental management system
- J. Ejdys,
- A. Matusza-Flejszman,
- M. Szymański
- + 3 autorów
2016