Abstrakt
Od sposobu zorganizowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, czego podstawę stanowi właściwie opracowana struktura organizacyjna, zależy skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Ma to również wpływ na realizację celów stawianych przed marketingiem relacji. Decyduje o możliwości stworzenia trwałych relacji z klientem - gościem hotelowym.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 67 - 79
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu WZiE PG, 2008, s.67-79
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 158 razy