Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji

Abstrakt

Od sposobu zorganizowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, czego podstawę stanowi właściwie opracowana struktura organizacyjna, zależy skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Ma to również wpływ na realizację celów stawianych przed marketingiem relacji. Decyduje o możliwości stworzenia trwałych relacji z klientem - gościem hotelowym.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 67 - 79
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu WZiE PG, 2008, s.67-79
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 158 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi