STUDENTS' PERCEPTION OF E-GRADING: INFORMATICS COURSE CASE STUDY - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

STUDENTS' PERCEPTION OF E-GRADING: INFORMATICS COURSE CASE STUDY

Abstrakt

Using computers for grading can simplify work for teachers. However it is a sensitive part of their work and must be performed carefully. More information is required on students' reception and opinions about e-grading. This paper is a case study of e-grading used in Informatics course and discusses results obtained from surveying the students after being graded by a teacher and a computer.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej strony 119 - 123,
ISSN: 1425-5766
Język:
angielski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Naruk A.: STUDENTS' PERCEPTION OF E-GRADING: INFORMATICS COURSE CASE STUDY// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.119-123
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 117 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi