Abstrakt
Using computers for grading can simplify work for teachers. However it is a sensitive part of their work and must be performed carefully. More information is required on students' reception and opinions about e-grading. This paper is a case study of e-grading used in Informatics course and discusses results obtained from surveying the students after being graded by a teacher and a computer.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 25 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 119 - 123,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Naruk A.: STUDENTS' PERCEPTION OF E-GRADING: INFORMATICS COURSE CASE STUDY// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.119-123
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy