Studia podyplomowe dla nauczycieli przez Internet na przykładzie Gdańska i Warszawy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Studia podyplomowe dla nauczycieli przez Internet na przykładzie Gdańska i Warszawy

Abstrakt

W artykule przedstawiono studia podyplomowe dla nauczycieli przez Internet realizowane przez Politechnikę Gdańską w ramach współpracy Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki oraz Centrum Edukacji Niestacjonarnej. Zaproponowano model kształcenia zintegrowanego, który pozwala na lepsze wykorzystanie materiałów pomocniczych (biblioteki zasobów, linki, testy kontrolne, przykładowe prace dyplomowe z lat poprzednich) oraz umożliwia wykorzystanie poczty elektronicznej i grup dyskusyjnych do celów komunikacji nauczyciel-student, student-nauczyciel. Jako narzędzie potrzebne do wprowadzenia modelu kształcenia zintegrowanego wykorzystano platformę BSCW (ang. Basic Support for Cooperative Work), która umożliwia spotkania wirtualne (w różnym czasie i różnych miejscach). W artykule opisano również system kształcenia na odległość stosowany przez Politechnikę Warszawską (Ośrodek Kształcenia na Odległość „OKNO”) na studiach podyplomowych dla nauczycieli, które zorganizowane są w oparciu o platformę Lotus Learning Space.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy strony 221 - 226
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Grabowska A., Zając M.: Studia podyplomowe dla nauczycieli przez Internet na przykładzie Gdańska i Warszawy// Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy/ ed. J. Migdałek, B. Kędzierska Kraków: Rabid, 2003, s.221-226
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 60 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi