Supporting First Year Students Through Blended-Learning - Planning Effective Courses and Learner Support
Abstrakt
Higher education has been actively encouraged to find more effective and flaxible delivery models to provide all students with access to good quality learning experiences. This paper describes students opinion about using e-learning techniques and their participation in courses provided in different ways as additional help and expectations of first year students.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society. strony 163 - 175
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowicz-Tlałka A., Guze H.: Supporting First Year Students Through Blended-Learning - Planning Effective Courses and Learner Support// Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society./ ed. ed. E. Smyrnova-Trybulska. Cieszyn-Katowice: STUDIO NOA, 2010, s.163-175
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy